Υπάρχουν πολλοί τρόποι προγραμματισμού του Niryo-One (από υψηλό σε χα-
μηλό επίπεδο):
• Προγραμματισμός του ρομπότ με τη λειτουργία εκμάθησης στην οποία ο χρή-
στης μπορεί να μετακινεί το ρομπότ σε όποια θέση ή θέσεις επιθυμεί και να
επιλέγει ποιες θα εκτελέσει το ρομπότ. Ακόμα προσφέρεται η δυνατότητα
οπτικού προγραμματισμού (παρόμοιο με Scratch) κάνοντας το προσβάσιμο σε
άτομα χωρίς προγραμματιστικές γνώσεις
• Χρήση χειριστηρίου Xbox για την απευθείας κίνηση του ρομπότ
• Προγραμματισμός του ρομπότ σε γλώσσα Python κάνοντας χρήση του Python
API που προσφέρεται
• Σύνδεση του ρομπότ μέσω των ψηφιακών διεπαφών στο πίσω μέρος για επι-
κοινωνία με άλλες συσκευές όπως Arduino και Raspberry Pi
• Τέλος διατίθεται ελευθέρα ο πηγαίος κώδικας ROS για την τροποποίηση και
παραμετροποίηση του στις ανάγκες του χρήστη χρησιμοποιώντας Python ή
C++
92