background image

Υπάρχουν πολλοί τρόποι προγραμματισμού του Niryo-One (από υψηλό σε χα-

μηλό επίπεδο):

• Προγραμματισμός του ρομπότ με τη λειτουργία εκμάθησης στην οποία ο χρή-

στης μπορεί να μετακινεί το ρομπότ σε όποια θέση ή θέσεις επιθυμεί και να

επιλέγει ποιες θα εκτελέσει το ρομπότ. Ακόμα προσφέρεται η δυνατότητα

οπτικού προγραμματισμού (παρόμοιο με Scratch) κάνοντας το προσβάσιμο σε

άτομα χωρίς προγραμματιστικές γνώσεις

• Χρήση χειριστηρίου Xbox για την απευθείας κίνηση του ρομπότ

• Προγραμματισμός του ρομπότ σε γλώσσα Python κάνοντας χρήση του Python

API που προσφέρεται

• Σύνδεση του ρομπότ μέσω των ψηφιακών διεπαφών στο πίσω μέρος για επι-

κοινωνία με άλλες συσκευές όπως Arduino και Raspberry Pi

• Τέλος διατίθεται ελευθέρα ο πηγαίος κώδικας ROS για την τροποποίηση και

παραμετροποίηση του στις ανάγκες του χρήστη χρησιμοποιώντας Python ή

C++

92