ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
69
Ακόμα ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε ήταν οι πολλοί και ταυτόχρονοι έλεγ-
χοι που έπρεπε να υλοποιηθούν κατά την διαδικασία δημιουργίας του ωρολογίου προ-
γράμματος. Πιο συγκεκριμένα το πρόβλημα αναλύεται ως εξής:
▪ να μην συμπίπτει την ίδια ώρα και μέρα μάθημα ίδιου εξαμήνου, εκτός αν πρό-
κειται για μάθημα επιλογής οπότε μπορεί να καταχωρηθεί,
▪ την ίδια ώρα και μέρα οι καθηγητές θα πρέπει να διδάσκουν μόνο ένα μάθημα και
▪ να μην συμπίπτει την ίδια ώρα και μέρα να διδάσκεται πάνω από ένα μάθημα
στην αίθουσα.
Η λύση σε αυτό το πρόβλημα ήταν η πολλές δοκιμές κατά την υλοποίηση του
κώδικα, η χρήση σύνθετων SQL ερωτημάτων και ο σωστός σχεδιασμός της βάσης δεδο-
μένων.
5.3 Ανάλυση SWOT
Το αρκτικόλεξο SWOT προκύπτει από τις αγγλικές λέξεις: Strengths, Weaknesses, Op-
portunities, Threats (αντίστοιχα στα ελληνικά: δυνατά σημεία, αδύνατα σημεία, ευκαι-
ρίες, απειλές) [17]. Είναι μια ενότητα που γίνεται ανάλυση του πληροφοριακού συστή-
ματος που υλοποιήθηκε και μας βοηθά να εξάγουμε πληροφορίες και συμπεράσματα
σχετικά με αυτό. Οι πληροφορίες αυτές αφορούν τα δυνατά και αδύνατα σημεία του συ-
στήματος, τις ευκαιρίες και τις απειλές. Συνυπολογίζοντας αυτές τις πληροφορίες, γίνεται
ευκολότερος ο καθορισμός των απαιτήσεων και των πιθανών μελλοντικών επεκτάσεων
του συστήματος.
5.3.1 Δυνατά σημεία project
Ως δυνατά σημεία αυτού του project θεωρούνται τα εξής:
▪ Η ορθή και γρήγορη δημιουργία του ωρολογίου προγράμματος της σχολής χωρίς
να χρειάζεται γραφική ύλη και τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ των γραμματειών
και των καθηγητών.
▪ Η διαχείριση του εμψύχου δυναμικού της σχολής (καθηγητές και φοιτητές) μέσα
από τους αντίστοιχους πίνακες.
▪ Η διαχείριση των αιθουσών αφού πλέον υπάρχει πίνακας με την καταγραφή όλων
των αιθουσών και του εξοπλισμού τους.
▪ Πολύ εναλλακτικοί τρόποι παρουσίασης του ωρολογίου προγράμματος.