background image

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 

69 

 

 

Ακόμα ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε ήταν οι πολλοί και ταυτόχρονοι έλεγ-

χοι που έπρεπε να υλοποιηθούν κατά την διαδικασία δημιουργίας του ωρολογίου προ-

γράμματος. Πιο συγκεκριμένα το πρόβλημα αναλύεται ως εξής: 

▪  να μην συμπίπτει την ίδια ώρα και μέρα μάθημα ίδιου εξαμήνου, εκτός αν πρό-

κειται για μάθημα επιλογής οπότε μπορεί να καταχωρηθεί, 

▪  την ίδια ώρα και μέρα οι καθηγητές θα πρέπει να διδάσκουν μόνο ένα μάθημα και 

▪  να μην συμπίπτει την ίδια ώρα και μέρα να διδάσκεται πάνω  από ένα μάθημα 

στην αίθουσα. 

 

Η λύση σε αυτό το πρόβλημα ήταν η πολλές δοκιμές κατά την υλοποίηση του 

κώδικα, η χρήση σύνθετων SQL ερωτημάτων και ο σωστός σχεδιασμός της βάσης δεδο-

μένων. 

5.3  Ανάλυση SWOT 

Το αρκτικόλεξο SWOT προκύπτει από τις αγγλικές λέξεις: Strengths, Weaknesses, Op-

portunities, Threats (αντίστοιχα στα ελληνικά: δυνατά σημεία, αδύνατα σημεία, ευκαι-

ρίες, απειλές) [17]. Είναι μια ενότητα που γίνεται ανάλυση του πληροφοριακού συστή-

ματος  που  υλοποιήθηκε  και  μας  βοηθά  να  εξάγουμε  πληροφορίες  και  συμπεράσματα 

σχετικά με αυτό. Οι πληροφορίες αυτές αφορούν τα δυνατά και αδύνατα σημεία του συ-

στήματος, τις ευκαιρίες και τις απειλές. Συνυπολογίζοντας αυτές τις πληροφορίες, γίνεται 

ευκολότερος ο καθορισμός των απαιτήσεων και των πιθανών μελλοντικών επεκτάσεων  

του συστήματος. 

5.3.1  Δυνατά σημεία project 

Ως δυνατά σημεία αυτού του project θεωρούνται τα εξής: 

▪  Η ορθή και γρήγορη δημιουργία του ωρολογίου προγράμματος της σχολής χωρίς 

να χρειάζεται γραφική ύλη και τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ των γραμματειών 

και των καθηγητών. 

▪  Η διαχείριση του εμψύχου δυναμικού της σχολής (καθηγητές και φοιτητές) μέσα 

από τους αντίστοιχους πίνακες. 

▪  Η διαχείριση των αιθουσών αφού πλέον υπάρχει πίνακας με την καταγραφή όλων 

των αιθουσών και του εξοπλισμού τους. 

▪  Πολύ εναλλακτικοί τρόποι παρουσίασης του ωρολογίου προγράμματος.