ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
25
Τέλος, μπορεί να δει ποιοι καθηγητές έχουν αιτηθεί κράτηση αίθουσας για ποια
ημέρα και ώρα καθώς και ποιο μάθημα. Μπορεί να εγκρίνει το αίτημα ή να το απορρίψει.
3.3 Καθηγητές
Το συγκεκριμένο πληροφοριακό σύστημα σχεδιάστηκε έτσι ώστε να δίνει αρκετές δυνα-
τότητες και στους καθηγητές.
▪ Κάθε καθηγητής εισέρχεται στο σύστημα με τους ιδρυματικούς του κωδικούς.
▪ Αφού συνδεθεί, έχει την δυνατότητα να δει το πρόγραμμα μόνο για τα δικά του
μαθήματα. Επίσης, του δίνεται η δυνατότητα να απομονώσει μαθήματα ανά εξά-
μηνο, αίθουσα ή πρόγραμμα σπουδών.
▪ Μέσω του πληροφοριακού συστήματος γίνεται πιο άμεση η επικοινωνία καθη-
γητή-γραμματείας, καθώς δίνεται η δυνατότητα στον διδάσκοντα να μπορεί να
δει ποιες αίθουσες δεν είναι κατειλημμένες καθώς και τον εξοπλισμό τους και να
αιτηθεί για κράτηση κάποιας αίθουσας. Αυτή η επικοινωνία μπορεί να πραγμα-
τοποιηθεί μέσω αυτού του πληροφοριακού συστήματος.
3.4 Φοιτητές
Ακόμα ένας χρήστης του συγκεκριμένου συστήματος είναι οι φοιτητές του κάθε εκπαι-
δευτικού ιδρύματος, οι οποίοι μπορούν να ελέγξουν πιο αποτελεσματικά τις ώρες μαθή-
ματός τους.
▪ Στην αρχή ο φοιτητής πρέπει να συνδεθεί με τους ιδρυματικούς κωδικούς του,
που του έχουν δοθεί από το εκάστοτε εκπαιδευτικό ίδρυμα.
▪ Στη συνέχεια μπορεί να επιλέξει και να καταχωρήσει σε έναν πίνακα μέσω μια
φόρμας όποιο μάθημα ή μαθήματα θέλει να δει, την μέρα και την ώρα διδασκα-
λίας τους, τις αίθουσες που διδάσκονται και ποιοι καθηγητές τα διδάσκουν. Επί-
σης, μπορεί να επεξεργαστεί αυτή την λίστα αφού μπορεί να διαγράψει κάποιο
μάθημα ή να προσθέσει κάποιο άλλο.
▪ Μπορεί να δει το πρόγραμμα ανά εξάμηνο, αίθουσα και φυσικά μπορεί να δει και
το συνολικό πρόγραμμα του εξαμήνου.